NAJBOLJI UČITELJI SU ONI KOJI STVARAJU CJELOŽIVOTNE UČENIKE

5 načina na koje možete inspirirati učenike

petak, 18. maj 2018.

Dobra ocjena nikada ne bi trebala biti jedini pokazatelj učeničkog uspjeha – iako dobre ocjene potvrđuju da je učenik fokusiran i marljiv, ono što istinski pokazuje uspjeh jest kada su učenici inspirirani da nastave učiti izvan zidova učionice.

5 načina na koje možete inspirirati učenike

NAJBOLJI UČITELJI su oni koji stvaraju cjeloživotne učenike. Učitelji koji koriste tehnologiju da bi izložili svoje učenike najnovijim načinima konzumacije i proizvodnje informacija mogu inspirirati kod učenika žudnju za cjeloživotnim učenjem.
Slijedi pet načina na koje edukatori mogu koristiti tehnologiju da bi zainteresirali i inspirirali svoje učenike te ih pretvorili u cjeloživotne učenike.


Korištenje 'pametne' olovke

Bez obzira na to koriste li učenici pametne olovke ili tipkaju svoje misli i ideje u programima poput Microsoft Worda, korištenje pametne olovke na ekranu računara ili na pametnoj ploči može zaokupiti zanimanje učenika.
Ako im omogućite interakciju s tehnologijom na fizički način, to može pojačati njihovo digitalno iskustvo i pomoći im da se osjećaju povezanima sa svojim radom. Tehnologija se uvijek razvija, a ako učenike poučimo da budu dobro upućeni i da se osjećaju udobno uza sve vrste tehnologije već u mlađoj dobi, to će im pomoći da budu uspješni kasnije u životu.

Neka 'uhvate' svoj svijet

Snimanje i dijeljenje videa je postalo jednostavno kao pritisak tipke na mobitelima kakve većina učenika već posjeduje. Ne samo da to dopušta učenicima da podijele svoja stajališta, nego uvođenje videa u učionicu daje učenicima priliku da poučavaju – oni mogu koristiti video da bi poučavali druge o nečemu što ih zanima.
Svatko ima svoje interese, a sposobnost da nauči više i podijeli te kreativne interese s drugima je vrlo poticajna.

Neka 'kopaju' da bi otkrili svoje strasti

Istraživanje pomoću tehnologije postalo je standard u edukaciji. Učenici koje se poučava kako da dobro istražuju pronalazeći i koristeći legitimne izvore ne samo da će biti spremniji za teže istraživačke projekte u budućnosti, nego im to daje i alat koji im može pomoći da otkriju svoje strasti.
Kada su učenici strastveni u vezi s nekim područjem istraživanja, oni će vjerovatnije nastaviti učiti o toj temi. Poučavanje učenika kako da najbolje iskoriste golemi resurs koji im je dostupan – internet – može ih inspirirati da nastave učiti.

Virtualna saradnja

Virtualna saradnja između učionica je rastući trend širom svijeta. Cijeli razredi učenika povezani su videokonferencijama s učenicima u drugim zemljama da bi razmijenili ideje, usporedili razlike i našli sličnosti s drugom djecom širom svijeta.
Kada učenicima damo priliku da prošire svoju perspektivu, mogu shvatiti koliko je svijet zapravo međusobno povezan. Saradnja i učenje od drugih pomaže im da otvore svoje umove, a tako se postaje cjeloživotni učenik.

Putovanje bez izlaska iz kuće

Pošaljite svoje učenike na Mjesec. Ili u Maroko. Ili u Machu Picchu. Izlaganje učenika novim mjestima, kulturama i običajima dopušta im da istražuju svijet bez izlaska iz kuće. Ako učenike tako angažirate, to ih može inspirirati da nastave otkrivati i učiti o svijetu oko sebe.

PRONAĐITE NEKE IDEJE pomoću virtualnih izleta za istraživanje svijeta: PUT PUTUJEM, A U RAZREDU SAM, a možete krenuti već od korištenja Google Maps.

 

 Izvor: whooosreading.org

Blog Learn2Earn je društvena platforma koja spaja edukatore, učenike i porodice te dijeli informacije o edukativnim temama s posebnim fokusom na upotrebu tehnologije u učionicama.

 

Povezani članci